dijous, 24 d’octubre del 2013

La primera fira de MausCrochet

"La paradeta"
El passat 19 d'octubre del 2013 vaig assistir a la meva primera fira.
Va ser una experiència fantàstica, que si tot va bé, no trigaré en repetir. Vaig aprendre molt realment.
I aprofitant l'entrada m'agradaria fer uns quants agraïments, ja que sense els ells, no hagués sigut possible fer realitat això:
El primer agraïment ha de ser pel sr MausCrochet, que sense ell, de totes totes, no hagués pogut ni tansols tenir la intenció d'anar-hi, ell sempre m'ajuda, està al meu costat, m'anima a continuar i confia en el meu projecte.
A la meva germana per ser la meva manager number one i la meva dissenyadora gràfica.
A la Sílvia de Munsi Artesania que em va convidar a anar-hi i donar-me aquesta oportunitat.
A Medines de la Garza per fer plegades aquest projecte "firal".
A Mie Mani per passar un matí molt agradable.
I a l'AMPA de l'Escola Solc que va fer possible aquesta iniciativa que espero es repeteixi.
I com no, a tothom que em recolza!

Nota: la iniciativa va ser un èxit, es van recollir força calerons per la Marató de TV3 que aquest any tractarà de l'Alzheimer, una enfermetat que per desgràcia he viscut molt d'aprop, ja que la meva Iaia Rosita la va patir. Així que estic doblemente satisfeta de l'experiència viscuda.