dilluns, 14 d’octubre del 2013

Norwich

L'any 1989 el meu pare va anar a estudiar unes setmanes a Norwich (Anglaterra, Regne Unit). Ens va portar MOLTS regals, regals molt especials i dels quals encara recordo alguns: a la meva germana un Alf increïble que parlava (no recordo que li va portar al meu germà!),i a mi les meves primeres Reebok, un gorro de piscina Speedo xulíssim - que per cert, me l'he trobat desfet fa uns pocs dies, i que pobre, ha aguantat més de 20 anys- ... i aquest meravellós i original pot amb una abella que volava cap a una flor (era molt més maco, però 24 anys després encara es conserva prou bé).
L'altre dia pensant en noves coses per fer vaig recordar que encara el guardava i em va inspirar en fer aquesta nova creació. No m'ha quedat perfecte, i continuaré treballant-hi. Així que és possible que en breu tingui altres pots amb abelles i flors. Segurament d'aquí em ve l'amor que sento pel Regne Unit, de fet, 10 anys més tard, i sense fer-ho expressament, vaig anar a la mateixa ciutat...