diumenge, 15 de juny del 2014

Dia Mundial de Teixir en Públic (15 de juny)

150614

Avui és el Dia Mundial de Teixir en Públic i El Grupet de les Arts ha dut a terme una iniciativa maquíssima: teixir tota classe de ninos de ganxet i punt per poder-los donar als nens de la Fundació Joan Salvador Gavina del Raval de Barcelona. (Editat el 16/06/14: Fotos de l'esdeveniment WWKIPD2014)

I com m'ha encantat aquest esdeveniment, he volgut col·laborar (encara que no no m'ha donat temps de fer res més) amb un "Tres en Ratlla" i dues Ditelles.

Moltes gràcies a totes les noies que han treballat per poder fer realitat aquesta iniciativa, i sobretot per la rebuda i l'al·legria que tenien tot i la tarda plujosa... I espero l'any vinent poder repetir :-)!

150614
150614
150614
150614
150614
150614
150614
150614
El Tres en Ratlla està fet amb marietes (disseny d'Esperanza Rosas) i el tauler es pot plegar i serveix per guardar-hi les peces. La meva mare hi va cosir els gafets (jo no sóc gaire bona cosint aquestes coses i sort en tinc d'ella que sempre em dóna un cop de mà).

I les Ditelles (Punky Puppets) segueixen en la seva línia: divertides titelles amb cabells, ulls, nas i boca de fils reciclats.

Cap comentari: