dissabte, 7 de juny del 2014

MausCrochet in New York

280514
He estat per segona vegada a Nova York i continuo pensant el que ja pensava d'aquesta ciutat: massa contrastes i tot massa gran. M'agrada o no m'agrada? Doncs em sembla que no ho sé, és una sensació estranya. En un moment penses "uf quina passada!" i de cop penses "uf quin horror!".

Fa nou anys vaig pensar "ja ho he vist, ja no hi tornaré!", i bé, hi he tornat, i de nou he pensat el mateix... "Ja ho he vist dos cops, ja no hi tornaré"... Però la vida dóna tantes voltes què qui sap...


Sí que és cert que en tots dos viatges he tingut els millors companys que es podria demanar, i això és impagable, realment!

I com ja em podia esperar, he hagut de veure (a part de molta pobresa humana) alguns animals al carrer :-(

I la tornada, o més aviat el moment d'obrir la meva maleta, va deixar un record amarg d'aquest viatge (tot i que el temps espero que m'ajudi a oblidar els sentiments d'indefensió i d'impotència). La gent d'allà ha estat molt amable i agradable però l'Administració ha fet que no tingui ganes de tornar a aquest país, quina pena, perquè penso que hi ha molt per veure allà!

Però bé, ha estat un viatge ben aprofitat per a MausCrochet. Unes setmanes abans vaig començar a treballar en un projecte: teixir com una boja els "clichés" de NY per poder-hi fer fotos als escenaris reals! Estava molt emocionada per poder fer aquest "reportatge" i ara estic satisfeta del treball i agraïda (bé, molt agraïda) al Sr MausCrochet (i a la paciència de la Tieta MausCrochet) per fer tantes fotos i repetir i repetir, i ara aquí i ara allà (sí, és que sóc massa exigent), però li han quedat fantàstiques!!

I vet aquí el resultat final: MausCrochet a NYC!


290514
CatStatue of Liberty
290514
CatStatue of Liberty
290514
CatStatue of Liberty
290514
CatStatue of Liberty
290514
Barri de Chelsea (9th Av)
310514
Madame Tussauds
010614
Davant de The Post Office
010614
Davant de The Post Office
290514
Empire State
290514
Empire State
290514
Empire State
010614
Brooklyn Bridge
290514
Cap de gat per a llapis
Liberty Island
0101614
Central Park
310514
Madame Tussauds
Un dels reptes que tenia era trobar un Hot Dog vegà, i el vaig trobar! La casualitat va voler que Vlife obrís fa unes poques setmanes just al costat del nostre hotel. Un menjar i un tracte excepcional.
Nota: si ets vegà i vas a NYC no pots deixar de visitar-los!

010614
290514
Statue of Liberty
300514
American Museum of Natural History

300514
MoMA
310514
Subway
310514
Rodejant Manhattan
310514
Rodejant Manhattan
310514
Wall Street Subway Station
010614
Central Park
Gairebé totes les creacions són originals de MausCrochet a excepció del Taxi (he seguit el patró de Lakfletcher tot i que he fet algunes adaptacions) i l'Avió (he seguit el patró de Sandra Droppelmann).