dijous, 2 d’octubre del 2014

Sempre hi ha una primera vegada per a tot

220914
La bufanda del Iaio J

Si he de ser sincera, ho veia tan difícil, que en algun moment vaig pensar que mai no seria capaç de fer res a ganxet.

L'altre dia la María de El Miolet em preguntava que era el primer que vaig fer i recordava el primer que vaig fer quan vaig iniciar MausCrochet, però no recordava les meves dues bufandes.

La primera bufanda que vaig començar i acabar va ser una de tons verds que encara em poso cada hivern i que tot i estar feta fatal-fatal, és la meva preferida.

La segona va ser la que li vaig fer al meu Iaio just abans de morir i que va poder estrenar, per sort! I aquesta ja està millor.

I bé, com a MausCrochet el meu primer projecte d'entreno va ser un barret groc, lleig-lleig-lleig. Ara bé, fent-lo vaig adonar-me com m'agrada fer gorros, perquè de tot el que he fet fins ara, amb el que més gaudeixo, és fent gorrets.

I fent memòria als meus inicis vaig fer un gorro vermell, que havia de ser per adult i va quedar-se per a bebé (o menys). Ara està tunejat i és el gorro de les nines de la Maria! Cosa que m'encanta!

160914
El "més primer" de ganxet
La Lucero amb la primera creació
de MausCrochet 
Gorret tunejat per la Maria


Cap comentari: