dijous, 12 de març del 2015

Detall de noces solidari (Keynes)

060315

060315

060315
Si seguiu el meu blog potser heu vist el retrat que fa uns mesos vaig fer d'en Keynes, doncs bé, fa unes setmanes vaig tenir l'honor de rebre per part dels seus papis l'encàrrec de ser l'artesana que fes els detallets que van donar a la seva família el dia del seu casament. En Keynes és part especial de la família i era una manera d'estar amb tots ells un dia tan especial, i per això van voler fer uns imants amb la cara d'en Trastu (conegut carinyosament) de la colecció Àurea.

A la bosseta vaig aprofitar i hi vaig posar un petit imant amb una minimarieta per fer-li companyia a en Trastu.
Les lletres i el cor els vaig fer per agrair-los la confiança en mi i sobretot per celebrar que són dues persones amb un gran cor, i avui en dia, trobar gent així en el teu camí, no és cosa fàcil.

Els beneficis que he obtingut de les carones d'en Keynes els destinaré a ajudar a SOSGats que ara mateix estan passant un moment econòmic dur perquè han tingut diversos casos urgents per atendre, i s'ho mereixen!

Gràcies nois, us desijto el millor!


Patrons:
  • Àurea: idea i disseny de MausCrochet
  • Marietes: d'Esperanza Rosas
  • Cor
  • Lletres


2 comentaris: