dimarts, 12 de maig del 2015

Col·lecció Lucero by MausCrochet

240415
En honor
a la meva
Princesa Lucero

Des què la meva boleta de pèl va marxar volia crear quelcom que portés el seu nom, però amb la tristesa el cap no funciona gaire bé (o com a mínim a mi no). Donant voltes vaig veure-ho clar, havia de posar el seu nom a alguna cosa que m'agradés fer i que em recordés una mica a ella (vam passar hores abans del Nadal fent-ne juntes al sofà), així que tots els minimonederets-clauers batejats, i oficialment existeix Col·lecció Lucero by MausCrochet.

Minimoneder-clauer fet en cotó color blau elèctric amb botó de fusta pintat.

També es fan per encàrrec segons disponibilitat de colors del cotó i dels botons (tot i que no m'agrada gaire repetir models per allò de ser únics).

Donatiu: 10euros (despeses d'enviament certificades a part).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada