dilluns, 21 de desembre del 2015

MausCrochet al VivaLaPepaMarket (2a edició)

201215
Ahir 20 de desembre vam tornar al VivalaPepa Market. Parlant en termes econòmics no va anar tan bé com jo esperava (potser havia posat massa esperances) però el cert és que m'ho vaig passar d'allò més be!

Van venir bons amics a visitar-me (i de pas a comprar-me cosetes - GRÀCIES) i també família, així que estic súper contenta i agraïda!

Un gust perquè ahir hi havia nivelazo d'artesans. Vaig conèixer alguns paradistes molt agradables. El concert del migdia fantàstic. Vaig tastar un hummus que nyami! I de nou vaig tenir la companyia MunsiArtesania.

Vaig gaudir d'una molt bona estona amb les colegues de Badagats (i amb l'artesania de Tercipeludos).

També vaig tenir el plaer d'estar amb les dues organitzadores, que són dues noies maquíssimes, agradables i bona gent. I ja que estic aquí, aprofito per donar-los les gràcies per la parada que vaig guanyar al sorteig, perquè la part que havia de restar dels beneficis, serà donat als animals sense llar.

De nou el gorro del Totoro va tenir la seva anèctoda a la fira (potser sí que n'hauré de fer algun més, perquè sinó al final el meu nebot es quedarà sense el seu...).

Vaig presumir de bosses de MausCrochet (regal especial de ma germana i el meu cunyat - GRÀCIES perquè em súper encanten!!).

I com no pot ser d'una altra manera he de donar les gràcies, per la feina que han fet perquè pogués arribar a tots els encàrrecs nadalencs i portar moltes cosetes a la fira, a ma mare, a ma germana i al sr MausCrochet. Sense ells, no hagués sigut possible!

Suposo que m'oblido de cosetes, però ara mateix no recodo... Així que dono de nou les gràcies a tots i dir que espero poder estar a la propera edició del VLPM, perquè de nou la valoració general del market és molt bona!

I ja per acabar: els beneficis recollits aniran per ajudar a en Jose Luis de Lloret, que cuida més de 150 gats, i que s'ho mereix per la feina que fa cada dia de l'any!






Imatges maques
del Market

La meravellosa parada
de Badagats amb l'artesania
de Terciopeludos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada