dijous, 22 de febrer del 2018

El meu més primer jersei

100218
I per fi, després de gairbé 9 anys fent ganxet, he fet el meu primer jersei. La veritat és que tenia moltíssimes ganes de fer-ne un, però havia d'escollir un fàcil, i per això vaig comprar aquest patró de Ratschebutsch. El jersei no és súper difícil però a mi m'ha costat en alguns moment perquè penso que li falten explicacions, ara bé, pel seu preu, és molt bo, i l'autora permet vendre el producte final en petita mesura.

Per cert, el jersei és per a la meva germana, i la pobre s'ha emportat un regal realment mal fet, qui pugui, veurà que les mànigues han quedat f-a-t-a-l. Haurà de moure's com un robot jeje... Però en faré més, no em rendiré, i el proper, ja quedarà millor... Fa molt de temps que penso que els errors et fan millorar.

La llana és genial, es pot rentar i posar-se a l'assecadora. Llàstima que en breu ja no en trobaré més, a no ser que viatgi a USA (gran excusa per anar-hi...).


1 comentari:

  1. L'enhorabona! Em sembla dificilíssim. I encara que les mànigues estiguin f-a-t-a-l, que no m'ho crec, segur que la teva germana el lluirà amb molta il.lusió.

    ResponElimina