dijous, 16 de maig del 2019

Cors per a Solidarios Sin Fronteras

/
300319
Fa uns mesos, per aquelles casualitats que vol Wallapop, vaig conèixer la C, una d'aquelles persones que només veure-la, saps que serà especial. I no m'equivocava. Mentre fèiem la deguda transacció de Wallapopers, vam estar xerrant. Total, que em va explicar que era voluntària a Solidarios Sin Fronteras, una ONG de cooperació interancional d'ajuda humanitària a Iemen. El seu projecte em va encantar (especialment ajuden les noies del Iemen). Em va comentar que el proper 19/5/19 faran una fira solidària (més info abaix). Així que no m'ho vaig pensar ni un segon i vaig posar-me a treballar en alguna coseta especial. I que millor que els meus estimats cors en els seus colors institucionals. No us perdeu passar per la Fira i comprar un dels Ruso per ajudar-les a ajudar. Gràcies, gràcies!!

300319
A en Mani li encanta ser model
de MausCrochet
300319
300319
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada