dimarts, 7 de maig del 2019

MausCrochet in London again and again

141218
London Eye

Vaig molt tard amb les entrades dels meus viatges vegans! Vam anar a Londres fa molts mesos (desembre), així que intentaré aser breu (jeje).

Hi vam estar només tres dies, de divendres a diumenge. En 20 anys que porto viatjant constantment a Londres, mai no hi havia estat per Nadal, i tot i que l'esperit nadalenc no és lo meu, em feia gràcia, com a mínim una vegada a la vida, veure-ho. I com tot, va tenir les seves coses bones i dolentes.

141218
Carnaby / Soho

151218
Vistes a Londres
des de Greenwich Park


151218
Barri de Greenwich

Curiositats:
  • els carrers estan adornats amb molt de gust, i l'esperit nadalenc està per tot arreu
  • pots trobar molts Uggly Sweaters
  • vam anar a Greenwich per primera vegada i ens va súper encatar, de fet, no descartem que la propera vegada ens allotgem allà, perquè està molt a prop de la ciutat i és un lloc encantador
  • a un dels stalls de Greenwich de cafè (on tenien també llet per a vegans) tenien una estelada!
  • va sobtar que a un dels "mercadillos" nadalencs de carrer t'havien de mirar la motxilla per entrar!
  • vaig repetir hotel (Studios2Let) i em va decepcionar l'habitació, perquè era molt petita (jo venia de l'experiència d'una habitació enorme...)
  • la Sala VIP de l'aeroport de Heathrow és molt justeta i estava molt bruta tota ella
  • vam trobar una exposició de blocs de gel molt curiosa a fora del Tate Modern
  • ull amb els bitllets antics que no te'ls accepten

151218
Greenwich Market

Un dels objectius del viatge era visitar diversos "mercadillos" (nadalencs i no), i vam estar en uns quants finalment: Winter Wonderland, Southbank Christmas Market, Greenwich Market, Spitalfields Market, Covent Garden, Borough Market, Camden Town.
151218
Covent Garden

161218
Borough Market

161218
Borough Market

161218
Camden Town
161218
Camden Town Area



151218
Crêpe Vegana
FoodTruck 
"Crêpes and Galletes"
Greenwich Market
On vaig menjar vegà:
  • Pret: fa un temps aquesta cadena (hi ha per tot arreu a Londres) té opcions veganes. La veritat que no és el meu lloc preferit per menjar, però et treu d'un "apuru".
  • Itsu: vam repetir sopar; a mi m'agrada molt aquesta cadena, i l'opció del menjar fresc a meitat de preu, trenta minuts abans de tancar, és genial. La sopa miso és molt barateta i força bona, i hi ha diverses opcions veganes de sushi i alguna gyoza.
  • Greenwich Market: hi ha moltíssimes paradetes amb opcions veganes amb una pinta increïble. Lloc molt recomanable (per l'artesania i el menjar vegà). Aquí vaig menjar una crepe vegana (boníssima) i una napolitana de xocolata (fotos).
  • Camden Town: el millor lloc per trobar menjar de tot el món. Hi ha divereses opcions, però jo em vaig decantar per una vegan burguer (foto).

151218
Pastes Veganes
Food Stall 
"Arapina Distinct Baking"
Greenwich Market
161218
Burger Bar
"Plant Base 100% Vegan"
Camden Town

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada