dimecres, 20 de gener del 2021

16è gorro de punt de mitja

291120
davant

291120
darrera


Fa anys i anys que tenia aquesta llana. La vaig comprar de segona mà (crec que un parell d'anys després de començar a teixir). Tot i que els colors m'encantaven, la seva textura és tipus elàstica; i mai no trobava que podia fer amb ella perquè amb ganxet, segons quines llanes no queden bé. De fet, per a mi, el ganxet no és la millor tècnica per fer roba, i per tant, limita molt el tipus de llana que es pot fer servir.

Amb la meva nova dèria de fer punt de mitja he pogut utilizar, com es pot veure  les meves entrades, totes les llanes que tenia mortes de fàstic a les capses.

La veritat és que m'agrada molt com queda la combinació. El que sí tinc clar és que em queda molt per aprendre quant al punt de mitja. He de treballar les tècniques i sobretot els canvis de color, que fins al moment, quan n'he de fer, em queden com un xurrillo (la prova és la segona foto del gorro per darrera).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada