diumenge, 23 de març del 2014

Sant Jordi 2014 by MausCrochet


Per Sant Jordi una Rosa i un CatDrac
(Més fotos clicant a "Més informació")
(Editat el 27/03/2014)
Novament aquest any, i com ja vaig fer la primera edició de Sant  Jordi by MausCrochet, els beneficis obtinguts de la venda de les roses estaran destinats a ajudar els gats sense llar
(aquest any m'agradaria poder ajudar a pagar les factures veterinàries de SOSGats i també la factura d'esterilització de la colònia de gats de la meva bona amiga RB).

Per encarregar roses i concretar detalls, el meu correu-e és mauscrochet@gmail.com.
En prinicipi les roses les faig vermelles+verdes, però puc acceptar suggeriments sempre que tingui els colors disponibles.
La mida de les roses és aproximadament 3cm el diàmetre i cada fulla fa aprox 5cm de llarg.
Puc fer: imants, fermalls, punts de llibre o adorns per a llapissos/bolis (també podria fer gomes de cabell o clips per a nenes i altres idees, si tinc la capacitat per realitzar-les!).
Hi ha més fotos de les roses al final de la publicació i aquí.

El donatiu de cada rosa és de 4€, el donatiu de dues roses és de 6€ (independentment del model).
La despesa d'enviament, a Espanya i amb correu ordinari per a una o dues roses, és de 0,6€ (encàrrecs de més de dues roses hauríem de parlar d'aquestes despeses).

Aquest any per acompanyar les fotos de les roses vaig pensar en fer un Catdrac* en honor dels protagonistes reals de tota aquesta feina: els gats, com ja vaig fer amb el Catpessebre*.
* Idea original de MausCrochet

El Catdrac medeix d'alt uns 17cm d'alt i 6cm d'ample (12cm amb les ales obertes) i està fet amb la tècnica amigurumi amb llana acrílica. Les ales del Gatdrac són un patró de Free Paterns by H
Hi ha més fotos dels detalls del Catdrac al final de la publicació.

Sorteig solidari (clicant a la foto)

Les roses:
150314
Punt de llibre en forma de rosa
150313
Rosa: imant o fermall...
Adorn per llapis o boli amb forma de rosa
150314
Adorn per llapis/boli
150314
Punt de llibre
150314
Rosa tradicional
(imant, fermall, goma de cabell...)
040414
adorn per llapis
punt de llibre
(llana acrílica brillant)

I el Catdrac:
150314
150314
150314
150314
150314
150314
150314
150314
150314
150314
Les fotos són del Sr MausCrochet,
i el cartell publicitari de la germana MausCrochet