diumenge, 6 de juliol del 2014

Aprenent amb LalalaToys: el resultat és el meu germà

050714


Des què vaig descobrir LalalaToys que no he deixat de seguir el seu treball, però després d'assistir al seu curs d'amigurumis personalitzats els passats 14 y 28 de juny puc dic que oficialment sóc la seva fan.

La Mariale és una gran artista amb una sensibilitat especial per plasmar la personalitat a cadascun dels seus retrats, i a més, és una persona amable i encantadora. Us recomano que passegeu una estona per la seva web.

Estic realment contenta d'haver assistit a les seves classes, que vaig aprofitar al 200% gràcies a ella i les companyes tan genials (entre altres la Olga, la Nora o la Natalia), i on vaig aprendre moltíssim.

I ara toca parlar del meu projecte: el meu germà amb el seu look de "lluita". Per posar en pràctica tot el que estàvem aprenent, per mi, la manera més fàcil era una fita real. I aquí el resultat, del qual n'estic molt orgullosa... I a més, sé del cert que a ell li ha agradat!

050714
050714
050714
050714
050714