dimecres, 29 d’abril del 2020

Funda per a bossa d'aigua calenta (II)

230420

230420
Vaig descobrir les ampolles d'aigua calenta quan vaig anar a estudiar a Anglaterra el 1999. A casa meva mai no les havíem fetes servir perquè teníem calefacció i la temperatura de Barcelona sempre ha estat càlida. Així que quan les vaig conèixer, em van encantar. Jo vaig anar a l'estiu a estudiar, però feia rasqueta i sempre dormia amb la "meva". 

Anys després em van regalar una. No sé perquè vaig trigar tant en tenir-ne... Amb el temps jo em vaig comprar una altra (que no tenia funda.) i va estar donant voltes i voltes per casa, fins que ara, arran de la meva dèria pel punt de mitja amb agulles circulars, se'm va ocòrrer fer-li un "jersei". 

Tot i que em podia fer una idea de com podia teixir-la, la meva inexperència teixint, va fer que busqués algun patró fàcil de seguir. I el vaig trobar: és el de Hello Maker Maker. Per a mi ha estat molt fàcil seguir i teixir.

M'encanta el resultat, i crec que en faré més. Fa anys vaig fer una funda per a la meva germana de ganxer, però ara la miro, i penso que no m'agrada gaire jeje (tot i que feia res que havia començat a fer ganxet i la vaig fer totalment a ull, i penso que malgrat lo "lletja" que és, té molt de valor per a mi).

230420

230420
Sé que no ha quedat perfecta. Encara em costa molt fer punt, i quan se m'escapen els punt tornar-los a recuperar. A la foto d'aquí abaix es pot veure com els  punts escapats no m'han tornat a quedar bé. Segur que hi ha mil trucs, i espero aprendre'ls aviat, perquè ara estic amb més projectes i he de millorar, sí o sí.

230420

La llana que he fet servir és Florencia de Ofil. M'encanta aquesta llana. És acrílica. I té colors molt bonics.
230420

230420
En breu espero posar-me amb una altra, perquè són molt útils, i són un bon regal a fer (bé, tot el pack, és clar!)
230420

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada