dilluns, 20 d’abril del 2020

Mini tiós confinats

280320
Els tiós i en Mani

280320

280320

280320
Com volia fer uns regalets pel Nadal que ve, he estat aprofitant el temps de confinament. He fet dos mini tiós.

De fet, m'ho volia "treure de sobre", perquè des de que he descobert les agulles circulars, fer ganxet em fa un pal horrorós! Però aquests sí que tenia clar que els anava a fer.
El nas, per si no es nota, està pintat amb pintaungles. Me'l va donar la Mo dels que ella no utilitza (ella és la meva Nail Maker). Com no tenia més nassos, vaig pensar en agafar el típic ull negre i pintar-lo. I el cert és que m'encanta com queda.

Ara m'agraden més els tiós petits, crec que són més graciosos. Per cert, el patró és meu. El material (llanes / cotó) és acrílic. Medeixen aprox uns 8 centímetres de llarg i d'alt uns 5 centímetres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada