dimecres, 17 de febrer del 2021

Bossa de tela Sentit Comú

271220
271220

271220

271220

Sentit Comú. Hi ha una dita que diu que "El sentit comú, és el menys comú dels sentits", i la major part de vegades és totalment cert. Però la meva tutora de waterpolo és una de les persones que més sentit comú té, i sempre diu que és com s'ha d'actuar: amb sentit comú. I el seu consell m'ha servit moltíssimes vegades.

És típic que a les profes del cole se li fa un regal per Nadal. Ella no havia de ser menys, és la meva profa, i havia de tenir el seu regal de Nadal. Únic i especial per a ella.

El patró de les lletres són de Handy Kitty.
I el disseny de la disposició de la bossa està fet entre la meva mare i jo.

Les fots no han quedat gaire bé, com sempre, i a més ha quedat la marca d'estar pleagada tant de temps. Però bé, això és la vida mateixa!! Jo no sóc massa de postureo!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada