dissabte, 16 de febrer del 2013

Les Marietes de la Cari



Quan era petita passava moltes hores al pati dels meus avis, i la meva àvia sempre que veia una marieta em deia "les marietes quan volen, van al cel", sempre em va fer gràcia això que em deia. Han passat els anys i sempre que en veig una recordo a la meva àvia. Les seves germanes li deien Cari (de Caritat, que era un dels seus tres noms) tot i que tothom la coneixia per Rosa, però Cari m'agrada més pel significat que té el nom (que s'addiu al que vull aconseguir amb aquest projecte: ajudar).Quan vaig veure com fer-les (tutorials d'Esperanza Rosas), no vaig trigar res en posar-m'hi, i m'encanta fer-les!
Són imants
Els colors es poden triar i es fan per encàrrec
Nota: també es poden fer fermalls o clauers o qualsevol altra cosa
Donatiu: consultar a mauscrochet@gmail.com

** Avís: la pega utilitzada per enganxar els imants no és vegana ni vegetariana

Cap comentari: